Ce valoare au informatiile meta in procesul SEO – SeoDecode.ro te invata cum sa le utilizezi

Metadata sau cele pe care le cunosti mai mult ca sigur dupa denumirea de taguri meta sunt componente esentiale ale paginilor web. Asta se datoreaza faptului ca influenta pe care o au in pozitionari si CTR in ceea ce priveste rezultatele cautarilor este una enorma. SeoDecode.ro atrage atentia asupra acestor elemente, oferind in randurile de mai jos cateva mentiuni utile.

Cei mai multi proprietari de site insa nu sunt atenti vis a vis de tagurile meta, ignorand rolul informatiilor meta. Cand sunt trecute cu vederea sau sunt utilizate incorect, nu are cum sa nu existe consecinte. Se numara insa printre tehnicile de optimizare pentru motoare cele mai vechi, astfel ca sublinierea importantei tag-urilor meta unice este necesara.

Conteaza ca tagurile meta sa fie relevanta si totodata atractive pentru utilizatori. Acest aspect aduce cu siguranta un plus de valoare oricare ar fi strategia de SEO aplicata de specialist sau de o agentie de SEO, ca SeoDecode.ro. Cum contribuie insa toate acesta informatii la atragerea unui trafic suplimentar pe site?

Informatiile Meta si la ce se refera

Tagurile meta sunt pastrate in codul HTML al site-ului. Rolul acestora este de a ajuta motoarele sa inteleaga ce ofera afacerea ta. Alaturi de titlu, meta descriere si meta keywords poti sa asiguri vizibilitatea site-ului tau in paginile de rezultate. Prin acestea, Google stabileste daca pagina ta este sau nu relevanta in functie de cautarile efectuate de utilizatori.

De ce recomanda SeoDecode.ro o atentie sporita asupra informatiilor meta?

Ceea ce trebuie stiut despre tagurile meta este ca sunt factori pe care webmasterii nu ii pot controla. In acest sens insa sunt folosite pentru avantajele pe care le ofera. Iata cateva exemple care vizeaza utilizarea eronata a metadatelor:

Ignorarea lor totala – cand nici macar nu te atingi de campurile ce presupune completarea informatiilor meta, acestea sunt automat create de catre motoare. In acest sens, informatiile sunt preluate din continutul paginii tale. Nu sunt insa cele mai potrivite sau nu te ajuta sa fructifici potentialul la maxim in ceea ce priveste rangul website-ului.

Utilizarea lor eronata – sunt situatii destul de frecvente cele in care administratorii site-urilor se folosesc pe fiecare pagina a site-ului de aceleasi informatii. Nici o simpla insiruire de cuvinte in spatiile respective nu este recomandata – sigur nu vor obtine in acest fel rezultatele dorite. Sunt si cei care aleg sa adauge titluri si descrieri irelevante fata de continutul site-ului, deci care nu ajuta utilizatorii si nici nu vor ocupa un loc bun in pozitionarile Google.

Sunt anumite aspecte care ar trebui urmarite in ceea ce priveste alcatuirea de informatii meta, astfel ca si rezultatele sa fie satisfacatoare. Iata cateva exemple oferite de specialistii SeoDecode.ro in acest sens: pozitionarea cuvintelor cheie la inceput, respectarea limitei de caractere, introducerea de cuvinte cheie relevante in titlu, prezenta de cuvinte si fraze cheie descriptive, utilizarea unui separator pentru mai multa lizibilitate, testarea unor versiuni multiple de meta titluri pentru obtinerea unui CTR avantajos, intentia utilizatorilor prin cautarile efectuate, o abordare mai specifica etc.

Desigur ca lista poate astfel continua. Cel mai bine este sa te consulti cu o agentie de specialitate, care sa se asigure ca site-ul tau are informatii meta corecte si relevante, atat pentru utilizatori, cat si pentru Google.

Un comentariu:

  1. Interesant articolul, multumesc pentru informatie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *